duminică, ianuarie 04, 2009

Petrecere de Anul Nou

Am întâmpinat Anul Nou petrecând într-un restaurant elegant, recent deschis în oraş. Atmosfera a fost plăcută, muzica bună . . . am dansat, ceea ce se întâmplă foarte rar. Seara nu a fost lipsită de peripeţii.
Surpriza pe care ne-au pregătit-o gazdele a fost un foc de artificii. Nu am reuşit să-l văd deoarece, la miezul nopţii, toată lumea s-a îndreptat spre ieşire şi s-a oprit pe scări blocând intrarea. Deci, nu am nici o poză cu superbul foc de artificii ca să o postez.

Apoi, ringul de dans era prea mic, toţi "temerarii" se îmbulzea şi se împingeau unul în altul. Eu am promis că mă sacrific şi stau la masă, ca să se dezlănţuie adevăraţii dansatori în "petecul" de ring, dar nu mi-a mers . . . a fost plăcut . . . tare aş fi vrut să pot dansa cu tine.

Spre finalul petrecerii, am plecat de la restaurant mai flămândă decât am venit şi am promis că în anii ce vor urma voi petrece Revelionul acasă.

Anul Nou m-a prins cu paltonul pe mine, îndreptându-mă spre uşa restaurantului, cu portofelul în mână (ca să am bani tot anul) şi . . . cu un dor imens de tine.

Niciun comentariu: