duminică, iunie 07, 2009

Il y a longtemps que je t'aime, jamais je ne t'oubllierai

Ieri am urmărit The Painted Veil, un film cu Naomi Watts şi Edward Norton. M-a emoţionat şi m-a impresionat. Am plâns alături de Kitty Fane la pierderea soţului, ca şi cum m-ar fi afectat direct. Cred că melodia de pe coloana sonoră a fost de vină pentru izbucnirea mea, sau poate altceva.

Am dat un search pe internet şi am găsit-o, A la claire fontaine se numeşte. I-am mulţumit îndelung celui care a creat şi împărtăşit minunile internetului lumii întregi, chiar poţi găsi orice.

Cred că limba franceză este cu siguranţă a îndragostiţilor, extrem de melodioasă, romantică, şi totodată capabilă să dea glas celei mai profunde dureri. Mi-ar fi plăcut să ştiu mai multă franceză, mă tot gândesc să încep nişte cursuri.

Iată răspunsul meu: il y a longtemps que je t'aime . . . jamais je ne t'oubllierai . . .

Niciun comentariu: