luni, iunie 08, 2009

Orfanii

În urmă cu câteva zile, cineva a abandonat 10 căţeluşi, sperând poate că cineva îi va găsi sau dorind să le ofere cea mai chinuitoare moarte. Norocul a fost de parte micuţilor. Întâmplarea face ca după câteva minute după ce s-a produs acest abandon, să treacă pe acolo părinţii mei. Mai mare le-a fost mirarea când au văzut ghemotoacele de blană pufoasă unul peste altul. I-au adus acasă. Toată lumea a fost extrem de sensibilizată, iar micuţii s-au făcut plăcuţi încă din prima clipă. Cum să nu îi iubeşti? Drăgălaşi şi inocenţi, cum e mai rău, îţi declanşează imediat afectivitatea şi dorinţa de a-i ocroti. I-am vaccinat şi acum se află într-un proces de deparazitare, urmează şi o băiţă pentru fiecare. Cum am spus, sunt zece, trei mai mărişori şi şapte mai mari decât o cârtiţă. Nu îi pot păstra pe toţi, deşi mi-aş dori. Dacă cineva doreşte o fiinţă fără multe pretenţii, jucăuşă, loială şi poate să îi ofere un cămin, grijă şi iubire, aş dori să mă anunţe. Voi încerca să îi plasez pe fiecare.
Cineva mi-a spus că dacă îi urmăresc pe fiecare, voi descoperi că, asemeni oamenilor, şi câinii au caracterele lor. Astfel, am remarcat câteva personalităţi, am să încep cu leaderul, gata să îşi încerce forţele cu cei mari; „femeia mărunţică”, dar puternică, nu ţi-ai fi dat seama după înfăţişare; Sleepy, somnorosul, leneşul, impasibilul, chiar dacă ar ploua cu colaci, tot ar rămâne nepăsător, neclintit de la programul său; popularul, cu blăniţă maronie, ce se face iubit de toată lumea; Lupişorul – independentul; timidul, retrasul, cel care nu se amestecă în treburile altora şi mai e Roşcovanul, care are alură de câine de rasă. Încă nu mi-am dat seama ce individualitate prezintă, în primul rând a fost destul de lacom la mâncare, poate fiindcă a fost privat de la ea. Apoi s-a îmbolnăvit, şi l-am asemuit cu „copilul bolnăvicios” care are nevoie de foarte multă atenţie. Au mai rămas trei: Cleo – căţeluşa care are câteva trăsături din rasa ciobănesc german, este autoritară, îi place să deţină controlul, genul de „femeie şef”, Luna – căţeluşa albă cu coada ciuntă, e foarte prietenoasă, denotă o naivitate aparte şi Baloo – câinele foarte simpatic, puţin lacom şi egoist, nu vrea să împartă mâncare cu alţii.
Aceste sunt preocupările mele mai recente. Câtorva nu am reuşit să le găsesc un nume care să îi reprezinte. Nu mă îndoiesc că viitorii lor stăpâni vor născoci apelative potrivite.












Niciun comentariu: