joi, noiembrie 27, 2008

Constatări

Tocmai am ieşit dintr-o şedinţă extrem de plictisitooooooaaaaaaare şi care mi-a amărât restul zilei. Ce ciudat!!!....unii sunt plătiţi doar ca să ne dea de lucru . . . iau nişte hotărâri pe care tot executivul le duce la îndeplinire. Dar cum sa fie altfel?!!!
Si tot eu trebuie să scriu procesul verbal al şedinţei . . . Bleah! . . . Bleah! Mi-e urât să îl scriu!!!!!
Şedinţele acestea lasă de dorit. Toată lumea vorbeşte deodată. Ar trebui ca fiecărui participant să i se dea cuvântul, să îşi exprime punctul de vedere şi . . . în final, după ce toate părerile au fost ascultate, să se supună la vot . . . Nu sunt bine conduse. (Bine că ştiu să critic!!! :)).
Pe tot parcursul şedinţei, o voce îmi tot urla în cutia craniană: Chiar nu vedeţi că nu am chef?! . . . Vreau să fiu lăsată în pace!!!
E clar!...Pentru mine aceasta a fost ziua văicărelilor!!! . . . Am şi zile din astea . . .

Niciun comentariu: