luni, decembrie 15, 2008

Sfârşit de decembrie

Holidays are coming! . . . Holidays are coming!
Se apropie Sărbătorile de iarnă. Sfârşit de decembrie . . . una dintre cele mai frumoase perioade ale anului . . . colinde, miros de brad, globuri, strălucire, beculeţe colorate, clopoţei, multă ciocolată, Moş Crăciun, cadouri, familie, agitaţie apoi linişte, publicitatea de reamintire la Coca Cola :), poate câţiva fulgi de nea şi, de ce nu, poate câteva miracole. Este o perioadă cu adevărat specială, totul este parcă încărcat de magie, mai ales în ochii copiilor.
Cu toate acestea, este, cu siguranţă, şi cea mai tristă. Alături de mirosul de brad pluteşte în aer şi melancolia. Sau . . . poate numai pe mine mă urmăreşte . . . parte din fiinţa mea . . . ca o aură mereu prezentă.
Este momentul când mi-aş dori cel mai mult să te am aproape . . . Sunt zilele în care sunt mereu înconjurată de lume, dar mă simt singură, absentă parcă . . . Da, acum îţi simt mai profund lipsa.
Încă un Crăciun . . . singură . . . fără tine . . .

Un comentariu:

Anonim spunea...

Poate Ingerashul....